مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-27اقتصادي

سرمایه گذاری 6 میلیون دلاری شرکت چینی در ملکشاهی


مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری واشتغال استانداری ایلام گفت: برای نخستین بار در استان کلنگ طرح تولید آلیاژ سیلیکون منگنز توسط سرمایه گذارخارجی در شهرستان ملکشاهی توسط یک شرکت چینی به زمین زده شده که حجم سرمایه گذاری طرح، - ایسنا/ایلام مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری واشتغال استانداری ایلام گفت: برای نخستین بار در استان کلنگ طرح تولید آلیاژ سیلیکون منگنز توسط سرمایه گذارخارجی در شهرستان ملکشاهی توسط یک شرکت چینی به زمین زده شده که حجم سرمایه گذاری طرح، 6 میلیون دلار خواهد کرد.

جمیل شوهانی در گفت وگو باایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: شروع فعالیت این واحد تولیدی با اشتغالزایی بیش از 50 نفر در فاز اول به صورت مستقیم و 180 نفر در فاز دوم، با رعایت تمامی اصول زیست محیطی خواهد بود.

وی با بیان اینکه بخشی از مواد اولیه موردنیاز از کشور ترکیه، بخشی از آفریقای جنوبی و بخشی از داخل کشور تامین خواهد شد، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش استاندار و مجموعه اقتصادی استان گدر مجموع شاخص های سرمایه گذاری در کشور جزو استان های برتر بوده که در شاخص جلب سرمایه گذاری رتبه اول و در جذب رتبه سوم را دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری واشتغال استانداری ایلام تاکید کرد: برنامه های متعددی درحوزه رونق سرمایه گذاری خارجی و داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 6 میلیون دلاری شرکت چینی در ملکشاهی

سرمایه گذاری 6 میلیون دلاری شرکت چینی در ملکشاهی