مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-15سياسي

امربه معروف و نهی از منکر، عبادت و واجب اجتماعی است


یک مسئول با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر یک عبادت و واجب اجتماعی است، گفت: شرکت حمل و نقل ظرفیتی مهم و مسئولیتی سنگین در قبال ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بر عهده دارد که نباید از آن غفلت کرد.

- ایسنا/لرستان یک مسئول با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر یک عبادت و واجب اجتماعی است، گفت: شرکت حمل و نقل ظرفیتی مهم و مسئولیتی سنگین در قبال ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بر عهده دارد که نباید از آن غفلت کرد.

حجت الاسلام یونس مهدوی نیا بیست و سوم مهرماه در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت های خدماتی مسافربری شهرستان خرم آباد که با موضوع تبلیغ و ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر برگزار شد، اظهار کرد: امربه معروف و نهی از منکر یک عبادت اجتماعی است.

وی افزود: اقدام گروهی و جهادی برای احیای این فریضتین الهی ضروری است.

مهدوی نیا با بیان اینکه امربه معروف ونهی از منکر یک عبادت و واجب اجتماعی است، گفت: برای احیای این فریضه واجب در جامعه باید همه احساس مسئولیت کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف لرستان با بیان اینکه فعالیت در حوزه امربه معروف و نهی از منکر زمانی به نتیجه می رسد که به صورت اجتماعی در این حوزه کار شود، گفت: از همه ظرفیت ها باید در راستای تبیین و ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در جامعه استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امربه معروف و نهی از منکر، عبادت و واجب اجتماعی است

امربه معروف و نهی از منکر، عبادت و واجب اجتماعی است