مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 18:352023-09-29اجتماعي

کاهش دمای هوا و بارش باران در استان اردبیل


براساس نقشه های هواشناسی، از امشب تا ظهر یکشنبه ضمن کاهش دمای هوا شاهد بارش باران در سطح استان اردبیل خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، براساس نقشه های هواشناسی، از امشب تا حوالی ظهر یکشنبه (9 مهر) با عبور موج کوتاهی از شمال غرب کشور، علاوه بر ابری شدن آسمان و کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

از یکشنبه تا سه شنبه هرچند در بیشتر ساعات آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دمای هوا خواهد بود اما در ساعات عصر و اوایل شب در مناطقی از استان به ویژه در مناطق کوهستانی ضمن افزایش ابر، بارش پراکنده (غالباً به صورت رگبار موقتی) دور از انتظار نیست.

مجدداً از عصر سه شنبه و به ویژه در روز چهارشنبه (12 مهر) با تقویت ناپایداری های جوی، ضمن وزش باد تند در بیشتر مناطق استان بارش باران توام با هوای نسبتاً سرد پیش بینی می شود.

در حال حاضر نیز هوای نیمه ابری در اردبیل حاکم بوده و دمای هوا در شهر اردبیل 14 درجه سلسیوس است و بیشینه دمای این شهر طی 24 ساعت گذشته 21 درجه سلسیوس و کمینه دما نیز 5 درجه سلسیوس بوده است.

شهرستان نمین با 13 درجه سلسیوس کمترین دما را در سطح استان اردبیل داشته و شهرستان پارس آباد و بیله سوار نیز با 25 درجه سلسیوس بیشترین دما را در استان اردبیل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دمای هوا و بارش باران در استان اردبیل

کاهش دمای هوا و بارش باران در استان اردبیل