مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 05:402023-10-14سياسي

درافتادن جریان های سیاسی با چالش اسفند


در فاصله کمتر از پنج ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، جریان اصلاحات همچنان مواضع مبهمی دارد اما اصولگریان در حال ارزیابی و شناسایی نیروهای خود برای انتخابات بوده و جریان اعتدال هم با برخی چهره های اصلی خود در انتخابات ثبت نام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام نهایی از داوطلبین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز 27 مهر به مدت 7 روز انجام می شود.

افرادی می توانند در این انتخابات ثبت نام کنند، که مدارک آنها در مرحله ثبت نام اولیه که در مرداد برگزار شد، تایید شده باشد.

با اصلاح قانون انتخابات مجلس، برای اولین بار ثبت نام اولیه از داوطلبان برگزار شد و حدود 49 هزار نفر در این انتخابات ثبت نام کردند البته بین تصویب این قانون و ابلاغ آن تا اجرا چند روز بیشتر فاصله نشد همین مساله انتقاد جدی اصلاح طلبان را به همراه داشت اما اصولگرایان مشکلی با این مساله نداشتند.

با این حال پس از پایان مرحله ثبت نام اولیه، احمد وحیدی وزیر کشور اعلام کرد که همه جناح های سیاسی از این انتخابات استقبال کرده اند.

وی گفته است که حضور گسترده داوطلبان در این دوره از انتخابات بی سابقه بوده و از تمامی طیف های فکری و سیاسی ثبت نام صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درافتادن جریان های سیاسی با چالش اسفند

درافتادن جریان های سیاسی با چالش اسفند