مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-09دانش

وزیر علوم: اعطای بورس تحصیلی به 30 نفر از دانشجویان کشور های عضو دی هشت 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدعلی زلفی گل در آغاز سخنان خود در سومین جلسه هیات امنای دانشگاه دی هشت که صبح امروز در همدان برگزار شد؛ - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سومین نشست هیات امنای دانشگاه بین المللی دی هشت گفت: ایران مایل است کشورهای عضو نیز هر یک به اندازه ظرفیت خود، با اقدام متقابل چندجانبه به تقویت دانشگاه بین المللی دی هشت کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدعلی زلفی گل در آغاز سخنان خود در سومین جلسه هیات امنای دانشگاه دی هشت که صبح امروز در همدان برگزار شد؛ اظهار داشت: به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران، حضور شما را در سومین نشست هیات امنای دانشگاه بین¬ المللی دی هشت خیرمقدم می گویم و افتخار دارم که در شهر تاریخی و زیبای همدان، میزبان شما هستم.

  زلفی گل افزود: بیش از چهار سال از برگزاری اولین نشست هیات امنای دانشگاه بین المللی دی هشت می گذرد و جمهوری اسلامی ایران تاکنون میزبان دو جلسه هیات امنای این دانشگاه بوده است.

  وی گفت: قبل از هرچیزی، لازم می دانم تاکید کنم که در دولت سیزدهم ایران به ریاست جمهوری جناب آقای دکتر رییسی، همکاری با کشورهای اسلامی و کشورهای در حال توسعه، اولویت و سیاستی کلیدی است و سازمان همکاری اقتصادی دی هشت نیز، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: اعطای بورس تحصیلی به 30 نفر از دانشجویان کشور های عضو دی هشت 

وزیر علوم: اعطای بورس تحصیلی به 30 نفر از دانشجویان کشور های عضو دی هشت