مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:422023-09-30سياسي

بهره برداری از 524 پروژه محرومیت زدایی در خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در آیین بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی قرارگاه جهاد سازندگی که در حسینه جماران بیرجند برگزار شد اظهارداشت: قرارگاه محرومیت زدایی در کنار مأموریت های مختلفی که سپاه برعهده دارد اقدامات بسیار خوب و ارزنده ای را به توصیه رهبری به سرانجام رسانده است.

وی تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون براساس برنامه ریزی ها و تعهدات، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه چهار هزار و 800 را در دستور کار قرار داد که در حوزه عمرانی، امنیت غذایی و اشتغال 524 پروژه وارد فاز عملیاتی شد.

وی با بیان این که پروژه های به سرانجام رسیده شامل ساخت خانه عالم، مسکن محرومان، مسجد و .

است افزود:  امروز 481 سری جهیزیه برای محرومان و خانواده هایی که از قبل شناسایی شده اند در سطح استان تهیه شده که تا پایان هفته وحدت توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: قراردادهای جدیدی امروز برای فصل بعدی کار قرارگاه محرومیت زدایی در استان منعقد می شود.

سردار مهدوی با بیان اینکه از خوبی های این استان همدلی و هم افزایی است، بیان کرد: در این استان همه خیران و دستگاه ها دست در دست هم گذاشته اند تا خلایی که از نظر اقلیمی به وجود آمده را پر کنند و باری از دوش مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 524 پروژه محرومیت زدایی در خراسان جنوبی

بهره برداری از 524 پروژه محرومیت زدایی در خراسان جنوبی