مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-15دانش

پیشنهاد تشکیل رصدخانه مهاجرت نخبگان/ایجاد سامانه یکپارچه نخبگان


قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از ارائه پیشنهاد تشکیل رصدخانه ملی مهاجرت نخبگان به معاون اول رییس جمهوری خبر داد و گفت: از این به بعد ما با رصدخانه مهاجرت دانشگاه شریف همکاری نخواهیم کرد.

- قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از ارائه پیشنهاد تشکیل رصدخانه ملی مهاجرت نخبگان به معاون اول رییس جمهوری خبر داد و گفت: از این به بعد ما با رصدخانه مهاجرت دانشگاه شریف همکاری نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سلمان سید افقهی قائم در نشست خبری امروز در خصوص راه اندازی رصدخانه مهاجرت در بنیاد ملی نخبگان، گفت: 10 روز قبل پیشنهادی از طریق معاونت علمی ریاست جمهوری برای معاون اول رییس جمهوری ارسال کردیم و بر اساس آن اعلام کردیم که نیاز است رصدخانه ملی مهاجرت نخبگان تاسیس شود که دبیرخانه آن در بنیاد ملی نخبگان باشد و شورای راهبردی آن با مشارکت همه دستگاه های ذی ربط ایجاد شود.

وی وظیفه این رصدخانه را رصد مهاجرت نخبگان با مشارکت دستگاه های مرتبط دانست و یادآور شد: ما خلأ بزرگی در زمینه رصد نخبگان داریم و آماری که از سوی رصدخانه مهاجرت دانشگاه شریف تولید می شود، آمارهای قابل اطمینانی نیست؛ چرا که تناقض هایی در آن دیده می شود.

وی ادامه داد: نمونه این تناقض ها گزارش آماری منتشر شده از گروه ایران 2040 در دانشگاه استنفورد در سال 2018 است که اعلام شد کل مهاجرت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تشکیل رصدخانه مهاجرت نخبگان/ایجاد سامانه یکپارچه نخبگان

پیشنهاد تشکیل رصدخانه مهاجرت نخبگان/ایجاد سامانه یکپارچه نخبگان