مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 19:352023-10-11اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی ناحیه تخصصی صنایع دستی کشور در شیراز


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از آغاز عملیات اجرایی ناحیه تخصصی صنایع دستی کشور در شیراز همزمان با سفر رییس جمهور به این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از آغاز عملیات اجرایی ناحیه تخصصی صنایع دستی کشور در شیراز همزمان با سفر رییس جمهور به این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، سیدمصطفی هاشمی امروز، 19 مهرماه از بهره برداری از 20 طرح زیرساختی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با اعتبار 7500میلیارد ریال همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان فارس خبر داد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این طرح ها که آماده بهره برداری است، عملیات اجرایی ناحیه تخصصی صنایع دستی شیراز و 10 طرح زیرساختی نیز آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود: این طرح ها شامل 4 طرح بزرگ صنعتی و 16 طرح زیرساختی است که در شهرستان های استان آماده افتتاح و بهره برداری است.

هاشمی با بیان اینکه 5 طرح بزرگ صنعتی با سرمایه گذاری 7000 میلیارد ریال و اشتغال 200 نفر آماده افتتاح هستند، گفت: این طرح ها شامل شرکت امیا پارس تولید کننده پودر میکرونیزه با ظرفیت تولید 200 هزارتن درسال و اشتغال 50 نفر با سرمایه گذاری 1000میلیارد ریال در ناحیه صنعتی تنگ حنا نی ریز، شرکت ایمن جام الماس پارس با ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی ناحیه تخصصی صنایع دستی کشور در شیراز

آغاز عملیات اجرایی ناحیه تخصصی صنایع دستی کشور در شیراز