مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-18بين الملل

نهاد های بین المللی هر چه سریع تر به موضوع کشتار مردم ورود کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور که به صورت برخط در هشتمین نشست مجمع عمومی اتحادیه آمبودزمان های اوراسیا در مسکو مشارکت کرد ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی پناه غزه و .

- رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: نهادهای بین المللی و حقوق بشری هر چه سریع تر به موضوع کشتار مردم بی گناه غزه ورود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور که به صورت برخط در هشتمین نشست مجمع عمومی اتحادیه آمبودزمان های اوراسیا در مسکو مشارکت کرد ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی پناه غزه و نقض بدیهی ترین اصول حقوق بشر توسط آن ها، گفت: جنایات صهیونیست ها در قبال مردم فلسطین نوعی نسل کشی است و لازم است هر چه سریع تر دولت ها، نهاد های بین المللی و به ویژه نهاد های حقوق بشری برای جلوگیری از ادامه این جنایات وارد شوند.

عضو مؤسس اتحادیه آمبودزمان های اوراسیا در بخش دیگر این نشست با اشاره به اهم اقدامات سازمان بازرسی کل کشور جمهوری اسلامی ایران در بخش بهداشت و سلامت با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی و صیانت از حقوق بیماران گفت: با توجه به تاکید جمهوری اسلامی ایران بر تأمین بهداشت و سلامت شهروندان، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد های بین المللی هر چه سریع تر به موضوع کشتار مردم ورود کنند

نهاد های بین المللی هر چه سریع تر به موضوع کشتار مردم ورود کنند