مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-11اقتصادي

اجرای 3 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: 3 طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در استان زنجان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای 3 طرح آبرسانی روستایی در این استان اظهار داشت: با اجرای این طرح ها 9 روستا با جمعیتی افزون بر 20 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: آبرسانی به روستای یساول به عنوان فاز نخست مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی با 6 روستا و جمعیت 8 هزار نفر از جمله این طرح هاست.

وی بیان کرد: این طرح با اعتبار 80 میلیارد ریال شامل احداث 12 کیلومتر خط انتقال، 15 باب حوضچه، یک رشته قنات، یک باب مخزن ذخیره آب 300 متر مکعبی و یک دستگاه ایستگاه پمپاژ است.

جزء قاسمی گفت: در فاز دوم این طرح نیز 12 روستای دیگر به همراه شهر گرماب با جمعیتی معادل 18 هزار نفر در شهرستان خدابنده آبرسانی می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: آبرسانی به روستای دستجرده در شهرستان طارم نیز با احداث یک رشته قنات به طول 100 متر و حفر و تجهیز یک حلقه چاه، با مشارکت خیّرین آبرسان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان

اجرای 3 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان