مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-02سياسي

استادان دانشگاه ها برای تحقق جهاد تبیین فعال شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، استادان دانشگاه ها باید برای تحقق جهاد تبیین بیش از پیش فعال باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور استان که با حضور مجتبی سلطانی احمدی معاون حقوقی،مجلس و امور هماهنگی استان های دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد اظهارداشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، استادان دانشگاه ها برای تحقق جهاد تبیین بیش از پیش فعال باشند.

وی خاطرنشان کرد: این تکلیف همه استادان، مدیران و مسوولان است که در جلساتی که برگزار می کنند موضوع جهاد تبیین را دنبال کنند.

  وی با ذکر این نکته که اگر الان جوانی راه مطالبه گری را با آمدن به کف خیابان می داند این است که ما کم کاری کرده ایم متذکر شد: خیلی از اوقات بسیاری از مسائل برای جوانان تبیین نمی شود و آنها اظهار بی اطلاعی می کنند، لذا ما باید با جهاد تبیین این مسئله را رفع کنیم.

  معاون استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه الان امپراتوری رسانه ای، تفکر و اندیشه جوانان ما را به دست گرفته و مدیریت می کند، تصریح کرد: بخشی از این اتفاق به کوتاهی ما برمی گردد که نتوانسته ایم تولید محتوای مطلوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادان دانشگاه ها برای تحقق جهاد تبیین فعال شوند

استادان دانشگاه ها برای تحقق جهاد تبیین فعال شوند