مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-13اقتصادي

رینگ آب رسانی تهران کمبود آب سامانه های شرقی را جبران می کند


مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به کمبود 50 میلیون مترمکعبی آب در سامانه های شرقی گفت: برای جبران این کمبود، سناریوی افزایش تولید آب در سامانه های غربی و انتقال آن به سامانه های شرقی از طریق رینگ حضرت قمر بنی هاشم (ع) را در برنامه داریم.

- مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به کمبود 50 میلیون مترمکعبی آب در سامانه های شرقی گفت: برای جبران این کمبود، سناریوی افزایش تولید آب در سامانه های غربی و انتقال آن به سامانه های شرقی از طریق رینگ حضرت قمر بنی هاشم (ع) را در برنامه داریم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن اردکانی در بیست وسومین نشست قرارگاه آب استان تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص آبرسانی در شهر تهران، گفت: به همین منظور و برای افزایش تاب آوری آب تهران، ایستگاه پمپاژ مخزن 31 با توان و تخصص مهندسان شرکت برای انتقال بخشی از آب مازاد سد ماملو و تصفیه خانه ششم آب تهران به شمال و شمال شرق تهران طراحی و اجرا شده تا آب شرب را به بیش از 400 متر در بالا دست پمپاژ کند و هم اکنون این پروژه حساس آماده افتتاح و بهره برداری است.

اردکانی با بیان این که این ایستگاه پمپاژ حداکثر 1000 لیتر در ثانیه توان پمپاژ دارد، خاطرنشان کرد: در نخستین سناریو تعریف شده، حدود 500 لیتر در ثانیه آب از مخزن 31 به بالادست منتقل می کنیم تا در صورت کاهش ورودی آب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رینگ آب رسانی تهران کمبود آب سامانه های شرقی را جبران می کند

رینگ آب رسانی تهران کمبود آب سامانه های شرقی را جبران می کند