مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 16:402023-09-23سياسي

امیرعبداللهیان: ملاک ایران رفتار آمریکاست/سیاست ما بازگشت به برجام است


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با جمعی از صاحب نظران، سفرا و سیاستمداران بازنشسته آمریکا در قالب اعضای انجمن آسیایی نشست برگزار کرد.

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با جمعی از صاحب نظران، سفرا و سیاستمداران بازنشسته آمریکا در قالب اعضای انجمن آسیایی نشست برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به دعوت انجمن آسیایی (غیردولتی) متشکل از برخی صاحبنظران، سفرا و دیپلمات های بازنشسته آمریکایی، در نشست گفت وگو و تبادل نظر با آن ها حضور یافت و ضمن سخنرانی، به سوالات آن ها پاسخ داد.

امیرعبداللهیان در این نشست با تبیین برخی چالش ها و مشکلات در منطقه غرب آسیا، مواضع و دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در خصوص برخی تحولات و پرونده های بحرانی منطقه از جمله فلسطین، افغانستان و اوکراین را تشریح کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان بحران افغانستان را یکی از بحران های ریشه دار در منطقه برشمرد که آثار و پیامدهای زیادی بر منطقه از جمله خطر گسترش تروریسم و بحران آوارگان و پناهجویان داشته است.

وی حضور چند میلیون پناهجوی افغانستانی در ایران را صرفا یکی از پیامدهای بی ثباتی در افغانستان برای جمهوری اسلامی ایران و سایر همسایگان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: ملاک ایران رفتار آمریکاست/سیاست ما بازگشت به برجام است

امیرعبداللهیان: ملاک ایران رفتار آمریکاست/سیاست ما بازگشت به برجام است