مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-21بين الملل

تاکید رییس امارات بر حفظ جان غیرنظامیان غزه در تماس با آستین


رییس امارات در گفت وگو با وزیر دفاع آمریکا بر حفظ جان غیرنظامیان و تامین گذرگاه های اضطراری برای کمک به مردم غزه در جریان جنگ حماس و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

- رییس امارات در گفت وگو با وزیر دفاع آمریکا بر حفظ جان غیرنظامیان و تامین گذرگاه های اضطراری برای کمک به مردم غزه در جریان جنگ حماس و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی امارات وام اعلام کرد، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا با محمد بن زاید آل نهیان، رییس امارات تماس تلفنی برقرار کرد و دو طرف جوانب همکاری و اقدام مشترک در زمینه های دفاعی در چارچوب روابط استراتژیک میان دو کشور را بررسی کردند.

وام اعلام کرد، دو طرف در این گفت وگوی تلفنی تحولات اوضاع خطرناک منطقه، درگیری که تهدیدی بر گسترش دامنه خشونت و بی ثباتی است که امنیت خاورمیانه را برهم می زند و فرصت های برقراری صلح را در آن تضعیف می کند.

بن زاید در این گفت وگو بر اولویت حفاظت از جان غیرنظامیان براساس قوانین بین المللی انسانی و تلاش برای تامین گذرگاه های اضطراری انسانی برای کمک به نوار غزه در سایه تشدید وضعیت انسانی دشوار مردم این منطقه تاکید کرد و گفت، باید تلاش های منطقه ای و بین المللی برای دستیابی به چشم انداز سیاسی روشن جهت برقراری صلح جامع تشدید شود به گونه ای که به نفع همه ملت های منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس امارات بر حفظ جان غیرنظامیان غزه در تماس با آستین

تاکید رییس امارات بر حفظ جان غیرنظامیان غزه در تماس با آستین