مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 22:002023-10-16حوادث

دستگیری 24 کارچاق کن در حوزه قضایی گلستان/ جاعل اوراق قضایی عاشق درآمد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حیدر آسیابی، رییس کل دادگستری گلستان دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش دریافت گزارش هایی مبنی بر جعل احکام دادگاه های استان، - دستگیری 24 کارچاق کن در حوزه قضایی گلستان/ جاعل اوراق قضایی عاشق درآمد! دادگستری استان گلستان از دستگیری عامل جعل اوراق و احکام قضایی در استان گلستان خبر داد و گفت از ابتدای سال تاکنون 24 کارچاق کن در گلستان دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حیدر آسیابی، رییس کل دادگستری گلستان دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش دریافت گزارش هایی مبنی بر جعل احکام دادگاه های استان، بلافاصله بررسی این موضوع در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی کارشناسان حفاظت و اطلاعات گلستان، آن ها را به یکی از دفاتر خدمات کامپیوتری شهر گرگان رساند و متوجه شدند مسئول این دفتر  با سوء  استفاده از اعتماد مشتریان خود و ورود به سامانه ثنا، رای پرونده های آن ها را برای مقاصد شخصی، جعل می کند.

آسیابی ادامه داد: در یک مورد،   این فرد آرای پرونده های مربوط به دادگاه خانواده مانند نفقه، مهریه و طلاق را جعل کرده بود تا  با ارائه آن به دختر مورد علاقه اش او را متقاعد کند از همسرش جدا شده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 24 کارچاق کن در حوزه قضایی گلستان/ جاعل اوراق قضایی عاشق درآمد!

دستگیری 24 کارچاق کن در حوزه قضایی گلستان/ جاعل اوراق قضایی عاشق درآمد!