مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:302023-09-25حوادث

عدم تناسب «ایمنی حریق» گرگان/ امکانات آتش نشانی با توسعه شهری همخوانی ندارد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با بیان اینکه «ایمنی حریق» در مرکز استان گلستان مناسب نیست، افزود: این مسأله بارها به مقامات بالاتر گزارش شده است.

- عدم تناسب ایمنی حریق گرگان/ امکانات آتش نشانی با توسعه شهری همخوانی ندارد ایسنا/گلستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با بیان اینکه ایمنی حریق در مرکز استان گلستان مناسب نیست، افزود: این مسأله بارها به مقامات بالاتر گزارش شده است.

موسی الرضا صفری ظهر امروز دوشنبه 3 مهر ماه 1402 در گفت وگوی خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی برگزار شد، اظهار کرد: گرگان 7 ایستگاه آتش نشانی در مناطق چاله باغ، بهارستان، سایت اداری، پارتیان، شهید رجایی، علیمحمدی و ویلاشهر دارد و با 125 نفر نیرو که 90 نیرو عملیاتی و 35 نیروی ستادی هستند، اداره می شود.

وی از افتتاح هشتمین ایستگاه آتش نشانی گرگان در منطقه کاشانی در آینده ای نزدیک خبر داد و ادامه داد: به پاس قدردانی از زحمات آتش نشانان، تندیس آتش نشان توسط شهرداری در یکی از میادین گرگان نصب می شود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با اشاره به در پیش رو بودن روز آتش نشانی و ایمنی ، افزود: در راستای گرامیداشت این روز ویژه برنامه هایی از جمله برپایی نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی، رزمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تناسب «ایمنی حریق» گرگان/ امکانات آتش نشانی با توسعه شهری همخوانی ندارد

عدم تناسب «ایمنی حریق» گرگان/ امکانات آتش نشانی با توسعه شهری همخوانی ندارد