مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-06سياسي

تاخیر در اجرای طرح های تامین آب قابل قبول نیست


نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، با ذکر این نکته بخش زیادی از هرمزگان با چالش کمبود آب شرب روبرو هستند، گفت: آب شرب مردم یکی از واجبات فوری محسوب می شود و تاخیر در اجرای پروژه ها و طرح های تامین آب برای حاکمیت اسلامی قابل قبول نیست.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، با ذکر این نکته بخش زیادی از هرمزگان با چالش کمبود آب شرب روبرو هستند، گفت: آب شرب مردم یکی از واجبات فوری محسوب می شود و تاخیر در اجرای پروژه ها و طرح های تامین آب برای حاکمیت اسلامی قابل قبول نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های این هفته بندرعباس، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: جمعیت و نسبت جوانی یکی از موضوعات بسیار مهم در روند توسعه پایدار یک کشور محسوب می شود که حاکمیت باید با آگاه بودن نسبت به تمام ابعاد مسئله نسبت به افزاش درصد جوانی جمعیت در میان مدت و بلند مدت تلاش کند.

وی با ذکر این نکته که در حال حاضر 12 هزار زوج نابارور در هرمزگان شناسایی شده است، تصریح کرد: وجود 12 هزار زوج نابارور در هرمزگان آمار بسیار نگران کننده ای است که دولت هر چه سریع تر باید به این موضوع ورود کند و علل گسترش آن را بررسی و برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در اجرای طرح های تامین آب قابل قبول نیست

تاخیر در اجرای طرح های تامین آب قابل قبول نیست