مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-01اجتماعي

تعریض بخشی از محور قیدار به ابهر در حال انجام است


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خدابنده گفت: تعریض 5 کیلومتر از محور قیدار به ابهر در حال انجام است و در سفر اخیر وزیر راه ‍وشهرسازی به استان، - ایسنا/زنجان رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خدابنده گفت: تعریض 5 کیلومتر از محور قیدار به ابهر در حال انجام است و در سفر اخیر وزیر راه ‍وشهرسازی به استان، تخصیص اعتبار 15 کیلومتر دیگر داده شد که در صورت تامین، قسمت عمده مشکلات این محور حل می شود.

  حکمت الله خدابنده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع تعریض محور ابهر - قیدار که وجود این نقیصه موجب تصادفات بی شماری در این محور می شود، عنوان کرد: نگهداری، نظارت و مراقبت از راه ها در راستای آسایش مردم و رانندگان از جمله وظایف مهمی است که به عهده این اداره کل قرار دارد.

وی در ادامه به تعریض و ارتقا محور ابهر - قیدار اشاره کرد و افزود: از دو سال قبل در سفرهای مختلف مقامات کشوری و استانی به این شهرستان، همواره پیگیر این موضوع بوده ایم تا با تامین اعتبار، مشکلات ترافیکی این محور حل شود.

رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خدابنده گفت: تعریض 5 کیلومتر از محور در حال انجام است و در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان، تخصیص اعتبار 15 کیلومتر دیگر داده شد که در صورت تامین، قسمت عمده مشکلات این محور حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریض بخشی از محور قیدار به ابهر در حال انجام است

تعریض بخشی از محور قیدار به ابهر در حال انجام است