مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-02سياسي

گزارشی از نشست عمومی سی وهفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی


نشست عمومی سی وهفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با حضور علمای جهان اسلام، خنبگان و اساتید دانشگاهی کشورهای مختلف در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد.

- نشست عمومی سی وهفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با حضور علمای جهان اسلام، خنبگان و اساتید دانشگاهی کشورهای مختلف در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علامه محسن صالح حمزی -از علمای یمن- امروز دوشنبه (10 مهرماه) در دومین روز برگزاری سی و هفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، با بیان اینکه همه ما در برابر امت خود مسئولیم، اظهار کرد: مسلمانان هم پیمانان دینی و مذهبی هستند و این مسئولیت علماست که برای ایجاد وحدت تلاش کنند.

لذا اگر علما از مسئولیت خود کوتاهی کنند، مشکلات فراوانی نصیب امت اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به دردهای مردم یمن که مورد تجاوز و ظلم قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: آمریکا و اسراییل و هم پیمانان آنها در صدد بودند که ملت یمن را در شرایط سخت قرار دهند و همه ما در برابر چنین جنگ ظالمانه ای مسئولیم.

این عالم یمنی تأکید کرد: ملت یمن الحمدلله به یُمن رهبری داهیانه رهبران کشورشان در این جنگ ظالمانه پیروز شدند، اما به هرحال همه کشورهای اسلامی نسبت به یاری این ملت مظلوم مسئولند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از نشست عمومی سی وهفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی

گزارشی از نشست عمومی سی وهفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی