مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-17اقتصادي

راه اندازی سامانه استاندارد مصالح ساختمانی در فارس


مدیرکل استاندارد فارس از راه اندازی سامانه استاندارد مصالح ساختمانی در این استان خبر داد و گفت: این سامانه از هفته آینده شروع به کار خواهد کرد و از ابتدای آذرماه کلیه تولیدکنندگان بتن و فعالان ساخت و ساز باید از این سامانه استفاده کنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل استاندارد فارس از راه اندازی سامانه استاندارد مصالح ساختمانی در این استان خبر داد و گفت: این سامانه از هفته آینده شروع به کار خواهد کرد و از ابتدای آذرماه کلیه تولیدکنندگان بتن و فعالان ساخت و ساز باید از این سامانه استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدمهدی رزمجو امروز، 25 مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با یادآوری اینکه 22 مهرماه به نام روز جهانی استاندارد نام گذاری شده است، گفت: استانداردسازی می تواند چالش های جوامع و مشکلات مردم را برای داشتن جهانی بهتر مرتفع کند.

وی با یادآوری اینکه از 22 تا 29 مهرماه هر ساله به نام هفته استاندارد نامگذاری شده است که هر روز آن به نام عنوانی نامگذاری شده است، به بیان نکاتی از عملکرد اداره کل استاندارد فارس و اقدامات آن و برنامه های جاری و آتی و نکات مهم این عرصه پرداخت.

مدیرکل استاندارد استان فارس با بیان اینکه این اداره کل در جشنواره شهید رجایی عملکرد سال گذشته به عنوان رتبه اول کارگروه مرتبط خودش که توسط سازمان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه استاندارد مصالح ساختمانی در فارس

راه اندازی سامانه استاندارد مصالح ساختمانی در فارس