مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-04سياسي

پیش بینی مشارکت بالای 50 درصد مردم در انتخابات مجلس آینده


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه انتخابات خیلی خوبی را در پیش داریم، پیش بینی کرد که مشارکت در انتخابات آینده بالای 50 درصد باشد.

- اسدلله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار احزاب باشگاه توانا با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بحث های کلی انتخابات مطرح است و هیچکس در این باره به صورت مصداقی ورود نکرده است تا موضوع به بحث فهرست برسد.

وی با بیان اینکه 49 هزار نفر در پیش ثبت نام انتخابات نام نویسی کردند، افزود: از این تعداد تقریبا چهار هزار نفر از آنان واجد الشرایط نبوده ا ند.

نزدیک 45 هزار نفر از طرف وزارت کشور بی مسئله تشخیص داده شده اند که برای افراد قطعی کد رهگیری ارسال شده است و این به منزله تاییدیه افراد از طرف وزارت کشور است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به وظیفه نظارتی شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها، گفت: پیشنهاد بنده و حزب موتلفه این است که شورای نگهبان با توجه به کثرت شرکت کنندگان، به مشارکت بالا در انتخابات توجه داشته باشد و مطابق قانون دلایل رد صلاحیت یک فرد را اعلام کند.

بادامچیان با بیان اینکه در بحث فعالیت ها تمام احزاب، جمعیت ها و گروه های مختلف چه از طیف اصولگرا و چه از طیف اصلاح طلب در حال انجام رایزنی ها برای انتخابات هستند، افزود: انتخابات خیلی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی مشارکت بالای 50 درصد مردم در انتخابات مجلس آینده

پیش بینی مشارکت بالای 50 درصد مردم در انتخابات مجلس آینده