مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 09:302023-09-24دانش

آغاز انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی از فردا


فرصت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت پنجاهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی از فردا آغاز می شود و در پایان هفته جاری به اتمام می رسد.

- فرصت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت پنجاهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی از فردا آغاز می شود و در پایان هفته جاری به اتمام می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرصت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت پنجاهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی از فردا، دوشنبه 3 مهر ماه آغاز می شود و تا روز جمعه 7 مهر ماه ادامه دارد.

بر این اساس، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته محل بوده اند اما در مرحله نتایج نهایی مردود اعلام شده اند یا به هر دلیلی موفق به انجام انتخاب رشته محل نشده اند، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بنابر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، براساس رای صادره در نود و یکمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی مورخ 19 آبان 98، داوطلبان با توجه به نمره و حدنصاب مرحله اصلی هر رشته محل، مجاز به انتخاب آن رشته محل هستند.

هر داوطلب در فرم انتخاب رشته محل خود قادر است تنها رشته محل هایی را مشاهده کند که نمره حد نصاب لازم را کسب کرده باشد.

کسب حد نصاب لازم در هر رشته محل به منزله پذیرش نهایی نیست و پذیرش نهایی براساس قوانین و مقررات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی از فردا

آغاز انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی از فردا