مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-01اجتماعي

آغاز طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت در خصوص اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه خودرو ها گفت: - رییس پلیس راهور پایتخت با اشاره به این مطلب که 60 درصد تصادفات منجر به فوت در بزرگراه ها رخ می دهد از آغاز طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت در خصوص اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه خودرو ها گفت: رانندگی در شهر تهران و در شب بسیار متفاوت است و شاید خیلی از رانندگان آن را تجربه نکرده باشند.

وی افزود: شب ها سرعت ها افزایش پیدا می کند و زمینه تخلفات حادثه ساز بیشتر فراهم می شود، برخی رانندگان با رفتار های غلط ترافیکی خود امنیت و آرامش دیگر شهروندان و رانندگان را سلب و به خطر می اندازند.

سرهنگ موسوی پور گفت: در شش ماهه اول امسال نزدیک به 300 نفر کشته در شهر تهران بر اثر تصادفات داشته ایم که 60 درصد تصادفات منجر به فوت در بزرگراه ها اتفاق می افتد.

وی افزود: 55 درصد تصادفات منجر به فوت در شب اتفاق افتاده و از این میزان 39 درصد مربوط به عابرین پیاده و 54 درصد مربوط به موتورسواران می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه پایتخت

آغاز طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه پایتخت