مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-15پزشكي

رشد 5 درصدی مبتلایان به کرونا در در بیمارستان ها/ 105 گلستانی بستری هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، سعید گل فیروزی، عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: انتظار است که مردم، شیوه نامه های بهداشتی از جمله شُست وشوی مداوم دست ها و تهویه هوا در اماکن سربسته را رعایت کنند و اگر افرادی دچار ضعف ایمنی .

- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان از افزایش 5 درصد آمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در 6 روز اخیر خبر داد و گفت: هم اکنون 105 بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، سعید گل فیروزی، عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: انتظار است که مردم، شیوه نامه های بهداشتی از جمله شُست وشوی مداوم دست ها و تهویه هوا در اماکن سربسته را رعایت کنند و اگر افرادی دچار ضعف ایمنی یا جزو گروه های پُرخطر و آسیب پذیر هستند برای دریافت واکسن آنفلوآنزا اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر فردی عطسه، سُرفه و آبریزش بینی بدون تب و بدن درد دارد ممکن است دچار حساسیت فصلی شده باشد، افزود: اگر این علائم همراه با تب و بدن درد باشد، احتمال ابتلای فرد به کرونا یا آنفلوآنزا وجود دارد.

گلفیروزی گفت: در حال حاضر 105 نفر در بیمارستان ها و مراکز درمانی گلستان بستری هستند که نسبت به 6 روز گذشته حدود 5 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 5 درصدی مبتلایان به کرونا در در بیمارستان ها/ 105 گلستانی بستری هستند

رشد 5 درصدی مبتلایان به کرونا در در بیمارستان ها/ 105 گلستانی بستری هستند