مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-08سياسي

پاسخ تامین اجتماعی به انتقادات راه و شهرسازی گچساران در خصوص مسکن ملی


تامین اجتماعی به انتقادات راه و شهرسازی گچساران در خصوص مسکن ملی پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به درج مطالبی با عناوین تامین اجتماعی نفس مسکن ملی گچساران را گرفت و طرح مسکن ملی در گچساران از امیدواری مردم تا سرعت گیرهایی که نگران کننده است در شماره های 1402/07/10 و 1402/07/15 آن خبرگزاری، خواهشمند است نسبت به درج پاسخ این سازمان بر اساس قانون مطبوعات و رسانه ها اقدام فرمایید.

مشاغل ساختمانی از جمله خطرناک ترین کارها هستند و کارگران ساختمانی بیش از سایر مشاغل در معرض انواع حوادث قرار دارند و این مشاغل به واسطه ی آمار، یکی از پرحادثه ترین مشاغل به شمار می روند.

از این رو بیمه آنها به ویژه در حوزه حوادث ناشی از کار، امری حیاتی برای فعالان این بخش محسوب می شود و سازمان تأمین اجتماعی بر اساس قانون، موظف به حمایت از فعالان بخش ساختمانی و ارایه خدمات بیمه ای و درمانی به آنهاست.

حق بیمه مربوط به بیمه کارگران ساختمانی با اخذ درصدی از عوارض صدور پروانه ساخت (حق بیمه سهم کارفرما)، توسط شهرداری ها تامین می شود.

کارگر مربوطه نیز با دریافت کارت مهارت فنی از سازمان فنی و حرفه ای در یکی از شاخه های مشاغل ساختمانی و ارایه آن به شعب تامین اجتماعی و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ تامین اجتماعی به انتقادات راه و شهرسازی گچساران در خصوص مسکن ملی

پاسخ تامین اجتماعی به انتقادات راه و شهرسازی گچساران در خصوص مسکن ملی