مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:502023-09-30فرهنگي

جزییاتی از فیلمی با بازی صابر ابر و پانته آ پناهی ها در توکیو


فیلم سینمایی «ماریا» به کارگردانی مهدی اصغری ازغدی که در اولین حضور جهانی خود، چند روز قبل خبر رسید که در بخش آینده آسیا جشنواره بین المللی فیلم توکیو نمایش دارد، - فیلم سینمایی ماریا به کارگردانی مهدی اصغری ازغدی که در اولین حضور جهانی خود، چند روز قبل خبر رسید که در بخش آینده آسیا جشنواره بین المللی فیلم توکیو نمایش دارد، به تازگی جزییات بیشتری از آن رسانه ای شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم ماریا به نویسندگی و کارگردانی مهدی اصغری ازغدی و تهیه کنندگی علی لدنی در جشنواره فیلم توکیو که یکی از دوازده جشنواره درجه الف جهان است، به نمایش درمی آید که ریاست هیات داوران آن را امسال ویم وندرس بر عهده دارد.

فیلم سینمایی ماریا با بازی صابر ابر، پانته آ پناهی ها، حسین محجوب، محمد صدیقی مهر به عنوان چهره های شناخته شده و با معرفی دو چهره ی تازه به سینما با نام های کامیاب گرانمایه و مهشید خدادی ساخته شده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پخش شدن ناخواسته یک فیلم تمرین بازیگری از یک دختر جوان علاقه مند به بازیگری که با یک کلیپ واقعی توسط مردم در شبکه های مجازی اشتباه گرفته شده زندگی او و یک گروه فیلمسازی را وارد معمایی پیچیده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از فیلمی با بازی صابر ابر و پانته آ پناهی ها در توکیو

جزییاتی از فیلمی با بازی صابر ابر و پانته آ پناهی ها در توکیو