مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:302023-09-26اجتماعي

آیین مهرپاک در مدارس کرج برگزار شد


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از برگزاری آیین مهر پاک به منظور آموزش به دانش آموزان خبر داد و گفت: در این راستا سه شنبه های آموزشی طراحی و اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا خسروی، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، گفت: آیین مهرپاک با استقبال خوب دانش آموزان در مدارس محله شاهین ویلا برگزار شد.

وی اضافه کرد: باتوجه به استقبال دانش آموزان و مدارس از اجرای این آیین مقرر شد برنامه سه شنبه های آموزشی با هدف فرهنگسازی تفکیک زباله از مبدا به صورت هفتگی در مدارس کلانشهر کرج برگزار شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اضافه کرد: در این مراسم زنگ مهرپاک نیز نواخته شد، انتخاب سفیران مدیریت پسماند در مدارس نیز از دیگر اقداماتی است که توسط این مجموعه صورت گرفت.

وی بابیان اینکه برنامه های تشویقی برای دانش آموزان مدنظر قرار گرفت، یادآورشد: مسابقاتی پیرامون مسائل حوزه مدیریت پسماند با هدف؛ آموزش تفکیک زباله از مبدآ به دانش آموزان طراحی شد و به برندگان این مسابقه جوایزی اهدا شد.

به گفته خسروی توزیع بروشور و کیسه های پارچه ای از دیگر اقدامات این ایین بود که با همراهی سازمان فرهنگی شهرداری کرج به انجام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین مهرپاک در مدارس کرج برگزار شد

آیین مهرپاک در مدارس کرج برگزار شد