مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-08اقتصادي

لزوم تشویق کشاورزان به بیمه کردن محصولات کشاورزی


معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم تشویق و ترغیب کشاورزان به بیمه کردن محصولات کشاورزی تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم تشویق و ترغیب کشاورزان به بیمه کردن محصولات کشاورزی تاکید کرد.

محمدمهدی برومندی ظهر یکشنبه، 16 مهرماه در جلسه کارگروه آب و کشاورزی شهرستان اهر ضمن اشاره به ضرورت بیمه شدن محصولات کشاورزی در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: باید دست اندرکاران صندوق بیمه محصولات کشاورزی با تشویق بهره برداران و کشاورزان سطح پوشش بیمه اراضی کشاورزی را افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از وظایف صندوق بیمه محصولات کشاورزی را جبران ضررهای کشاورزان و دامدارانی که از طریق بلایای طبیعی، امراض و… دچار خسارت شده اند عنوان کرد و افزود: اگر این صندوق توان پرداخت خسارت های وارده به کشاورزان را نداشته باشد باید این مسئله در سطح عالی و استانی پیگیری گردد.

وی با اشاره به خسارت های وارد شده به اراضی کشاورزی و باغی شهرستان اهر براثر پدیده تغییر اقلیم، خشکسالی، سرمازدگی، سیل، برف، تگرگ و… خواستار توجه ویژه مسئولان به این موضوع شد.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی منابع آبی را مهمترین مولفه در بخش کشاورزی و باغی عنوان کرد و گفت: لازم است میزان آب پایدار در شهرستان اهر مشخص و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشویق کشاورزان به بیمه کردن محصولات کشاورزی

لزوم تشویق کشاورزان به بیمه کردن محصولات کشاورزی