مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-12سياسي

دشمن با حربه شبهات، نظام آموزشی ما را نشانه گرفت


یک قاضی دادگستری بابل با اشاره به اینکه دشمن با حربه شبهات نظام آموزشی ما را هدف قرار داده است گفت: دشمن فعالیت خودرا در مهد کودک و پیش دبستانی شروع کرده است تا میل به دین را از ریشه سست کند.

- ایسنا/مازندران یک قاضی دادگستری بابل با اشاره به اینکه دشمن با حربه شبهات نظام آموزشی ما را هدف قرار داده است گفت: دشمن فعالیت خودرا در مهد کودک و پیش دبستانی شروع کرده است تا میل به دین را از ریشه سست کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدیوسف مرتضوی در همایش جهادتبیین با محوریت گام دوم انقلاب که در کانون امام خمینی بابل برگزار شد، اظهار کرد: وقتی دختران ما به سن تکلیف می رسند تنها اقدام والدین خرید چادر نماز و خواندن دو رکعت نماز است لازم است مورد ارزش دین، وحدانیت خداوند، وجود آخرت و اهمیت آموزه های دینی اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه چون ما به شبهات فرزندان خود جواب ندادیم دشمن ورود کرد، افزود: کوتاهی ما سبب شد با یک فراخوان دشمن، فرزندان ما به راحتی در اغتشاشات اخیر وارد خیابان شدند.

این قاضی دادگستری بابل با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا به سن دختران ما که در اغتشاشات سال گذشته به خیابان ها ریختند توجه کردید؟ یادآور شد: دشمن بحث حجاب که نماد حجاب بانوان است را نشانه گرفته؛ چون ما در این حوزه کاری نکردیم آنها وارد عمل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با حربه شبهات، نظام آموزشی ما را نشانه گرفت

دشمن با حربه شبهات، نظام آموزشی ما را نشانه گرفت