مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 07:552023-10-17اقتصادي

اجرای 1300 متر لوله گذاری برای بازسازی شبکه آبرسانی در گندمان و بلداجی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای یک هزار و 300 متر لوله گذاری جهت اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی، توسعه شبکه داخلی مناطق توسعه یافته طرح های هادی و اجرای خطوط تامین آب از جمله اقدامات انجام شده طی چند ماه گذشته برای تامین آب شرب .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد کریمی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری جهت تامین آب شرب پایدار در بخش های گندمان و بلداجی از توابع شهرستان بروجن، گفت: اجرای یک هزار و 300 متر لوله گذاری جهت اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی، توسعه شبکه داخلی مناطق توسعه یافته طرح های هادی و اجرای خطوط تامین آب از جمله خدمات ارائه شده طی چند ماه گذشته در این مناطق است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اصلاح 200 متر از شبکه آبرسانی شهر گندمان، توسعه 550 متر شبکه آب در روستای آورگان بخش بلداجی، تعویض خط انتقال آبرسانی به روستای دوراهان از مسیر چشمه گردبیشه به طول 500 متر از جمله اقداماتی است که در جهت تامین آب شرب پایدار در بخش گندمان انجام شده است.

کریمی با تاکید بر اهمیت تامین آب شرب پایدار و تاثیر آن بر توسعه و آبادانی شهرها و روستاها، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب در بخش های گندمان و بلداجی به 14 هزار مشترک خدمات ارائه می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1300 متر لوله گذاری برای بازسازی شبکه آبرسانی در گندمان و بلداجی

اجرای 1300 متر لوله گذاری برای بازسازی شبکه آبرسانی در گندمان و بلداجی