مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-12سياسي

تمبر یادبود میرزا کوچک خان در رشت رونمایی شد


آیین رونمایی از تمبر میرزاکوچک خان جنگلی، روحانی شهید و مبارز گیلانی به مناسبت هفته پست با حضور استاندار گیلان و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در رشت رونمایی شد.

- اسدالله عباسی امروز در این مراسم، با بیان اینکه میرزا کوچک خان شخصیتی پرافتخار بود که همراه جمعی از مردم مبارز استان در برابر زورگویان مقاومت کرد، گفت: میرزا یونس با اعتقاد راسخ و با تکیه بر ارزش های دینی و مذهبی برگرفته از خط سرخ امام حسین(ع) مقاومت کرد و ما امروز بعد از گذشت یک قرن با افتخار از وی یاد می کنیم.

وی با یادآوری مبارزات و مقاومت میرزا کوچک خان و با بیان اینکه او افتخاری برای ایران، جهان و شخصیتی بین المللی بود، اضافه کرد: گیلانیان هیچ وقت تسلیم زورگویان در تاریخ نشدند و همواره علیه ظلم به مبارزه برخاستند.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از نیروهای پرتلاش شرکت پست، اظهار کرد: پست، مردمی ترین و قدیمی ترین نهاد است و مردم به این مجموعه اعتماد دارند و این اهمیت بسزایی دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به پیشرفت ها و اقدمات شرکت پست در حوزه های مختلف اضافه کرد: تجارت الکترونیک، مشاغل خانگی و ارتباط با دستاوردها، نوآوری ها و تولیدات اعم اقدامات موثر این شرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمبر یادبود میرزا کوچک خان در رشت رونمایی شد

تمبر یادبود میرزا کوچک خان در رشت رونمایی شد