مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:552023-09-26سياسي

اعلام آخرین مهلت نقل مکان اتباع بیگانه ساکن اطراف حرم شاهچراغ(ع)


طبق اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، اتباع بیگانه ساکن در اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حداکثر تا 14 مهرماه نسبت به تخلیه منازل مسکونی خود مهلت دارند.

- اعلام آخرین مهلت نقل مکان اتباع بیگانه ساکن اطراف حرم شاهچراغ(ع) ایسنا/فارس طبق اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، اتباع بیگانه ساکن در اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حداکثر تا 14 مهرماه نسبت به تخلیه منازل مسکونی خود مهلت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس آمده است: اتباع خارجی ساکن در منطقه هشت شهرداری شیراز و اطراف حرم مظهر شاهچراغ (ع) حداکثر تا 14 مهرماه فرصت دارند که نسبت به تخلیه منازل مسکونی و واحدهای صنعتی این محدوده اقدام کنند و در صورت عدم تخلیه برابر مصوبه شورای تأمین اقدام خواهد شد.

بر این اساس، کارفرمایان مالکان منازل و مشاورین املاک باید تا تاریخ مذکور نسبت به فسخ تمام قراردادهای منعقده و استرداد وجه اقدام کنند.

در این اطلاعیه یادآوری شده است در صورت مشاهده هرگونه تبعه خارجی شاغل یا ساکن در محدوده منطقه هشت شهرداری، این افراد دستگیر و از کشور طرد خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آخرین مهلت نقل مکان اتباع بیگانه ساکن اطراف حرم شاهچراغ(ع)

اعلام آخرین مهلت نقل مکان اتباع بیگانه ساکن اطراف حرم شاهچراغ(ع)