مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-16ورزشي

پهلوانان مشکین شهر، بانی طرح اهدای اسباب بازی


رییس هیئت کشتی پهلوانی و زورخانه ای مشکین شهر از بانی شدن پهلوانان و خیرین در طرح اهدای اسباب بازی به کودکان نیازمند این شهرستان با عنوان نذر همدلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین خلیل زاده شامگاه امروز در حاشیه مراسم توزیع بسته های کمک معیشتی در مشکین شهر اظهار کرد: در مرحله سوم پویش همایش یاوران وقف با عنوان نذریاری که به امید خدا و کمک خیرین و ورزشکاران سعی داریم تا پایان سال انجام دهیم و در این مرحله جمع آوری و خرید اسباب بازی با عنوان نذر همدلی و نذریاری در نظر است.

وی افزود: در بسیاری از خانواده ها پس از بزرگ شدن کودکان اسباب بازی ها باقی می ماند که می توانند آن را در این پویش به کودکانی که توانایی مالی خرید اسباب بازی ندارند هدیه بدهند.

این اسباب بازی ها نهایتا در محلی جمع آوری و پس از ضدعفونی بخشی که قابل استفاده خواهد بود مرتب می شود و به کودکانی که توانایی خرید ندارند هدیه داده می شود.

رییس هیئت کشتی پهلوانی وزورخانه ای مشکین شهر با اشاره به توزیع بسته های کمک معیشتی در میان نیازمندان تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، 110بسته کمک معیشتی توسط خیرین، پیشکسوتان و ورزشکاران و گروه جهادی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان مشکین شهر تهیه و توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوانان مشکین شهر، بانی طرح اهدای اسباب بازی

پهلوانان مشکین شهر، بانی طرح اهدای اسباب بازی