مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:352023-09-30اقتصادي

4 درصد تولید ناخالص کشورها در حوادث شغلی هزینه می شود


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حوادث و بیماری های شغلی اثرات مستقیم و زیانباری بر زندگی و کار افراد می گذارد، بر لزوم پیشگیری از وقوع حوادث کار به لحاظ اجتماعی و روانی و بار مالی آن تاکید کرد.

- وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حوادث و بیماری های شغلی اثرات مستقیم و زیانباری بر زندگی و کار افراد می گذارد، بر لزوم پیشگیری از وقوع حوادث کار به لحاظ اجتماعی و روانی و بار مالی آن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید صولت مرتضوی در نخستین همایش ملی چشم انداز ایمنی و بهداشت شغلی که در مجموعه تلاش برگزار شد، اظهار کرد: درحال حاضر شعار اول ایمنی و بعد کار تقریباً در تمام کارگاه های کشور و مراکز آموزشی ایمنی کار ملکه نفس شده است اما می طلبد تا به این موضوع به واسطه آمار قابل توجهی که در ارتباط با حوادث و سوانح وجود دارد، بیش از پیش به موضوع ایمنی و بهداشت کار بپردازیم.

وی ادامه داد: سازمان بین المللی کار گزارش کرده است که سالیانه نزدیک به 4 درصد از تولید ناخالص کشورها بابت خسارات بیماری و حوادث شغلی هزینه می شود.

این رقم قابل توجهی است نه از این جهت که چرا هزینه می شود بلکه از این جهت که چه خساراتی بر انسان های شریف و کارگران سخت کوش در سراسر جهان وارد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 درصد تولید ناخالص کشورها در حوادث شغلی هزینه می شود

4 درصد تولید ناخالص کشورها در حوادث شغلی هزینه می شود