مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-08اقتصادي

برآورد وجود 20 هزار انشعاب غیرمجاز آب در کرمانشاه


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از برآورد وجود نزدیک به 20 هزار انشعاب غیرمجاز آب در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از برآورد وجود نزدیک به 20 هزار انشعاب غیرمجاز آب در سطح استان خبر داد.

رضا داوودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت کنونی انشعابات غیرمجاز آب در استان کرمانشاه، افزود: پیش بینی ما این است حدود 20 هزار انشعاب غیرمجاز در سطح استان داشته باشیم که کرمانشاه با حدود 16 هزار مورد بیشترین تعداد انشعابات غیرمجاز را به خود اختصاص می دهد.

وی عمده این انشعابات را مربوط به شهرک های حاشیه ای کرمانشاه و خصوصا ساخت و سازهای غیرمجاز دانست و افزود: بخش زیادی از انشعابات غیرمجاز نیز مربوط به باغ ویلاها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از برخورد مستمر با این انشعابات خبر داد و از انشعاب غیرمجاز آب به عنوان دست اندازی به منابع عمومی یاد کرد و ادامه داد: موردی داشتیم که وجود یک انشعاب غیرمجاز، آب یک روستا را تحت تاثیر قرار داده بود.

داوودی با بیان اینکه شعب ویژه ای برای رسیدگی قضایی به انشعابات غیرمجاز اختصاص یافته تا روند رسیدگی به کار تسریع شود، خاطرنشان کرد: یک اکیپ ویژه شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز را نیز راه ندازی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد وجود 20 هزار انشعاب غیرمجاز آب در کرمانشاه

برآورد وجود 20 هزار انشعاب غیرمجاز آب در کرمانشاه