مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:252023-09-25اجتماعي

افتتاح طرح های و پروژه های محرومیت زدایی در مشگین شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح امروز در آیین افتتاح طرح های و پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان مشگین شهر با اشاره به افتتاح 5 خانه برای محرومین و آبرسانی به روستای ینگجه این شهرستان توسط بسیج سازندگی، اظهار کرد: آبرسانی به 184 روستا، ساخت پنج واحد خانه برای محرومین و بازسازی، بهسازی و آسفالت 60 کیلومتر راه روستایی از جمله طرح هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی ده ها مدرسه را با همکاری اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس در نقاط مختلف استان مرمت، بازسازی و بهسازی کرده اند، اظهار کرد: این مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، بیان کرد: همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس 250 سری جهیزیه هر کدام به ارزش 300 میلیون ریال با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان در نقاط مختلف استان اردبیل به نوعروسان نیازمند اهدا خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل اضافه کرد: در مجموع هزار و 870 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح های عمرانی در نقاط مختلف استان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های و پروژه های محرومیت زدایی در مشگین شهر

افتتاح طرح های و پروژه های محرومیت زدایی در مشگین شهر