مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:452023-09-27اقتصادي

نیاز به اضافه شدن 2000 تخت اقامتی با بهره برادری از پل معلق یاسوج


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره برداری از پروژه بزرگ گردشگری و پل معلق یاسوج باید 2000 تخت به تخت های اقامتی استان اضافه شود.

- مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد نیاز به اضافه شدن 2000 تخت اقامتی با بهره برادری از پل معلق یاسوج ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره برداری از پروژه بزرگ گردشگری و پل معلق یاسوج باید 2000 تخت به تخت های اقامتی استان اضافه شود.

سعید طالبی پور روز چهارشنبه پنجم مهر ماه 1402 در نشست خبری به مناسبت روز جهانی گردشگری با بیان اینکه توسعه این صنعت در رشد و توسعه استان و ایجاد اشتغال موثر است، افزود: بخش گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل اینکه در یک موقعیت خاص جغرافیایی قرار دارد، شناخته تر است.

وی اظهارکرد: طی این سال ها تلاش کردیم بخش گردشگری استان را در قالب جشنواره های مختلف از جمله جشنواره کوچ عشایر و جشنواره برفی دنا معرفی کنیم که اقدامات صورت گرفته رضایت بخش بود اما معرفی استان به سایر نقاط نیازمند همت اصحاب رسانه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خوشبختانه هر دو جشنواره کوچ عشایر که معرف گردشگری تابستانه است و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به اضافه شدن 2000 تخت اقامتی با بهره برادری از پل معلق یاسوج

نیاز به اضافه شدن 2000 تخت اقامتی با بهره برادری از پل معلق یاسوج