مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:302023-09-26حوادث

توضیح ایران ایر درباره تاخیر 17 ساعته پرواز استانبول به تهران


هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به خبر «تاخیر 17 ساعته پرواز استانبول - تهران، ضمن عذرخواهی از مسافران اعلام کرد: تمامی اقدامات انجام شده در راستای تامین پرواز ایمن برای مسافران محترم بوده است.

- هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به خبر تاخیر 17 ساعته پرواز استانبول - تهران، ضمن عذرخواهی از مسافران اعلام کرد: تمامی اقدامات انجام شده در راستای تامین پرواز ایمن برای مسافران محترم بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز شنبه یکم آذرماه خبری مبنی بر اینکه پرواز ایران ایر از استانبول به مقصد ایران که قرار بود ساعت 10:30 شب انجام شود، با تاخیر بیش از 17 ساعت مواجه شده و در نهایت 17:45 موفق به پرواز شد، منتشر شد.

به دنبال انتشار این خبر در ایسنا، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در توضیحی اعلام کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز 768 استانبول به تهران روز یکم مهرماه سال جاری به اطلاع می رساند پرواز 769 در روز یکم مهرماه به جهت نقص فنی هواپیما و جایگزینی هواپیما، با دو ساعت و 50 دقیقه فرودگاه امام (ره) را به مقصد استانبول ترک می کند.

هواپیمای این پرواز بعد فرود در فرودگاه استانبول مجدد دچار نقص فنی می شود که با تلاش متخصصان مهندسی و تعمیرات مشکل فنی رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح ایران ایر درباره تاخیر 17 ساعته پرواز استانبول به تهران

توضیح ایران ایر درباره تاخیر 17 ساعته پرواز استانبول به تهران