مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-01حوادث

ماجرای فوت پسربچه هشت ساله در سازه های آبی تاریخی شوشتر چه بود؟


سرپرست پایگاه میراث جهانی سازه های آبی تاریخی شوشتر با اشاره به فوت یک کودک در محل محوطه میراث جهانی سازه های آبی تاریخی گفت: علت مرگ هنوز معلوم نیست اما دادستان عمومی و انقلاب شهرستان به عنوان مدعی العموم تا مشخص شدن نتیجه کارشناسی پزشکی قانونی پیگیر موضوع است.

- ایسنا/خوزستان سرپرست پایگاه میراث جهانی سازه های آبی تاریخی شوشتر با اشاره به فوت یک کودک در محل محوطه میراث جهانی سازه های آبی تاریخی گفت: علت مرگ هنوز معلوم نیست اما دادستان عمومی و انقلاب شهرستان به عنوان مدعی العموم تا مشخص شدن نتیجه کارشناسی پزشکی قانونی پیگیر موضوع است.

امین مهدوی کیا با تشریح چگونگی این حادثه اظهار کرد: خانواده ای هفت نفره اهل شهرستان ایذه ساعت 10:55 صبح جمعه هفتم مهرماه 1402 وارد محوطه آسیاب ها و آبشارها می شود.

در ادامه، حدود هشت دقیقه بعد از ورود خانواده یادشده به محوطه، پسربچه ای هشت ساله از این خانواده جدا می شود و به سمت فضایی به نام استراحت گاه که سازه ای موقت در قسمتی از آبشارها است می رود و وارد آن می شود.

سرپرست پایگاه میراث جهانی سازه های آبی تاریخی شوشتر با بیان این که در این استراحتگاه، فضایی برای استراحت و رفع خستگی گردشگران تعبیه شده که دارای آب سردکن، نشیمن و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فوت پسربچه هشت ساله در سازه های آبی تاریخی شوشتر چه بود؟

ماجرای فوت پسربچه هشت ساله در سازه های آبی تاریخی شوشتر چه بود؟