مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-04بين الملل

برنامه ریزی تروریست ها برای حمله به پایگاه های سوریه و روسیه


مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه از برنامه ریزی تروریست ها برای حمله به پایگاه های ارتش سوریه و روسیه پرده برداشت.

- مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه از برنامه ریزی تروریست ها برای حمله به پایگاه های ارتش سوریه و روسیه پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وادیم کولت ، نایب رییس مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه در این باره اعلام کرد: گروه های تروریستی فعال در استان های ادلب، حلب و لاذقیه در حال آماده سازی برای حمله به پایگاه های نظامی روسیه و سوریه هستند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره به نقل از کولت گزارش داد: طبق داده های دریافتی مرکز آشتی روسیه از سازمان های اطلاعاتی سوریه، گروه های تروریستی حزب اسلامی ترکستان و انصار التوحید در حال آماده سازی برای انجام حملاتی به پایگاه های نظامی روسیه و سوریه با استفاده از پهپاد و موشک و راکت هستند.

کولت افزود: فرماندهی نیروهای روسیه و نیروهای مسلح سوریه اقدامات پیشگیرانه لازم را برای جلوگیری از تحرکات مسلحانه تروریست ها انجام خواهند داد.

پیش از این نیز سرگیی ناریشکین، رییس اطلاعات خارجی روسیه، اعلام کرده بود که آمریکا برای کمک به شبه نظامیان در راستای انجام حملات تروریستی در مکان های عمومی شلوغ و علیه نهادهای دولتی در سوریه آماده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی تروریست ها برای حمله به پایگاه های سوریه و روسیه

برنامه ریزی تروریست ها برای حمله به پایگاه های سوریه و روسیه