مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 11:052023-09-25ورزشي

دختر مدال آور ایران: نه خوشحالم نه ناراحت!


نازنین ملایی در قالب تیم رویینگ چهار نفره ایران، امروز صبح موفق به کسب مدال نقره بازی های آسیایی شد.

- جی پلاس؛ نازنین ملایی پس از کسب مدال نقره ماده رویینگ سنگین وزن چهار نفره زنان در بازی های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: رویینگ چهارنفره ما رقابت سنگینی با کشور چین داشت و نمایندگان چین افرادی اند که در مسابقات و کاپ های جهانی مدال طلا کسب می کنند و رقابت با آنها خیلی سخت است چون در سطح جهانی اند.

او ادامه داد: اینکه توانستیم با چینی ها تا پایان مسیر رقابت کنیم و در فاصله نزدیکی موفق به کسب مدال نقره شویم خوشحال کننده است و خوشحالیم که به مدال نقره دست یافتیم.

مدال آور نقره ایران در ماده رویینگ چهارنفره سنگین وزن زنان در مورد از دست رفتن فرصت کسب مدالش در روز گذشته مسابقات رویینگ سبک وزن دونفره و اینکه امروز موفق به کسب مدال نقره شد، بیان کرد: می توانم بگویم نه خوشحالم و نه ناراحت؛ چرا که طبق حرف ها در فضای مجازی و مصاحبه های تلویزیونی که دیدم اصلا نیازی نیست واقعیت را از زبان خودم بگویم و واقعیت ها در نتایج مسابقات وجود دارد و همه مردم می توانند آن را ببینند.

ملایی درباره صحبت های مطرح شده عنوان کرد: صحبت هایی مطرح شده بود که هزار متر اول را خیلی فشار آوردیم و در هزار متر دوم ریتم مسابقه از دست رفت؛ در صورتی که نتایج مسابقات وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر مدال آور ایران: نه خوشحالم نه ناراحت!

دختر مدال آور ایران: نه خوشحالم نه ناراحت!