مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:002023-09-28پزشكي

ایرانیان «مراقب سلامت» خود را بشناسند


سرپرست مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت با بیان این که در شبکه طرح هایی اجرا می شود که هزینه، اثربخش باشد، تاکید کرد: با اجرای برنامه سلامت خانواده، - سرپرست مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت با بیان این که در شبکه طرح هایی اجرا می شود که هزینه، اثربخش باشد، تاکید کرد: با اجرای برنامه سلامت خانواده، هر ایرانی باید مراقب سلامت خود را بشناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محسن بارونی در نشست هم اندیشی روسای هیات های اندیشه ورز و مسئولان بسیج جامعه پزشکی کشور با مسئولان نظام سلامت که در وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: هنوز تقدم بهداشت بر درمان به مرحله باور نرسیده است و شبکه بهداشت باید تقویت شود.

وی با بیان این که بهداشت روستاها خوشبختانه با اجرای برنامه پزشک خانواده مشکلی ندارند ولی در شهر مراقبت های سلامتی فعال نیستند، اظهار کرد: در طرح سلامت خانواده می توانیم از کمک هیات های اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی کمک بگیریم.

سرپرست مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشت وزارت بهداشت در ادامه اظهارکرد: هیچ طرح سلامتی در دنیا نیست که عیناً بتوان آن را در ایران اجرا کرد زیرا با زیرساخت های کشور ما همخوانی ندارد.

بارونی تصریح کرد: تنها راه ما اجرای برنامه سلامت خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان «مراقب سلامت» خود را بشناسند

ایرانیان «مراقب سلامت» خود را بشناسند