مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 21:152023-10-16حوادث

نجات مرد 70 ساله از چاه نیمه عمیق


تیم عملیات آتش نشانان این شهر مردی حدودا 70 ساله را که در چاهی نیمه عمیق واقع در امام زاده هاشم حوالی کاروانسرای شاه عباسی سقوط کرده بود، - ایسنا/گیلان رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: تیم عملیات آتش نشانان این شهر مردی حدودا 70 ساله را که در چاهی نیمه عمیق واقع در امام زاده هاشم حوالی کاروانسرای شاه عباسی سقوط کرده بود، نجات دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آتش نشانی، شهرام مومنی با اشاره به تماس صورت گرفته با سازمان آتش نشانی رشت درباره حادثه سقوط مردی حدودا 70 ساله در چاهی واقع در امام زاده هاشم حوالی کاروانسرای شاه عباسی، اظهار کرد: ساعت 23: 25 یک شنبه بلافاصله بعد از تماس سریعا تیم تخصصی نجات شامل 4 آتش نشان و افسر ارشد به همراه دو دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: حوالی ساعت 9 شب در پی گذر از راهی قدیمی و با نیت سپری شدن مسیری کوتاه تر برای رسیدن به مقصد و نهایتا با توجه به عدم آگاهی و شناخت از این گذرگاه، مردی حدودا 70 ساله در یک چاه نیمه عمیق خانگی(متروکه) سقوط کرد.

رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: تیم نجات سریعا با توجه به گاز فاضلاب موجود در چاه علاوه بر انجام تمهیدات ایمنی و نیز برپایی تجهیزات و سه پایه های نجات نسبت به خارج کردن فرد سقوط کرده اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات مرد 70 ساله از چاه نیمه عمیق

نجات مرد 70 ساله از چاه نیمه عمیق