مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-04اقتصادي

تولید 45 میلیون گل و گیاه زینتی در محمودآباد


مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از تولید 45 میلیون و 500 هزار شاخه، اصله و گلدان انواع گل و گیاهان زینتی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از تولید 45 میلیون و 500 هزار شاخه، اصله و گلدان انواع گل و گیاهان زینتی در این شهرستان خبر داد.

محمد هادی زاده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه گلخانه فرصتی برای رشد گیاهان در تمام طول سال و حتی در شرایط سخت را برای گیاهان فراهم می کند، گفت: از اول امسال تاکنون یک میلیون شاخه، اصله و گلدان انواع گل و گیاه زینتی گلخانه ای شامل گیاهان آپارتمانی، گل شاخه بریده، گل های فصلی و درخت و درختچه های زینتی در شهرستان محمودآباد تولید و به بازار عرضه شده است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: این میزان تولید در فضای گلخانه ای 20 هزار مترمربع در مناطق مختلف تحت پوشش مراکز 3 گانه جهاد کشاورزی این شهرستان انجام شده است.

به گفته هادی زاده میزان تولید انواع گل و گیاهان گلخانه ای شامل 500 هزار گلدان گیاهان آپارتمانی، 250 هزار گل شاخه بریده و 250 بوته گل های فصلی است.

وی با اشاره به اینکه گلخانه در شرایط آب و هوایی نامناسب در مناطق بیش از حد گرم، سرد یا مرطوب می تواند کمک بزرگی به بهره بردار برای رشد محصولات دلخواهشان کند، تصریح کرد: گلخانه می تواند شرایط محیطی بهینه را به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 45 میلیون گل و گیاه زینتی در محمودآباد

تولید 45 میلیون گل و گیاه زینتی در محمودآباد