مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 22:302023-09-25اقتصادي

تکمیل شبکه فاضلاب شهر بِن نیازمند 500 میلیارد ریال اعتبار است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این شرکت در راستای افزایش سطح بهداشت عمومی و حفاظت از منابع آب زیرزمینی تکمیل شبکه فاضلاب شهر بن را در دستور کار قرار داده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، محمد کریمی از تکمیل شبکه فاضلاب شهر بن خبر داد و گفت: پس از راه اندازی فاز اول تصفیه خانه این شهر شرکت آبفا به منظور افزایش سطح بهداشت عمومی و حفاظت از منابع آب زیرزمینی برنامه تکمیل شبکه فاضلاب شهر بن را در دستور کار خود قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: پس از تکمیل اسناد اجرای 30 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر بن به مناقصه گذاشته شد.

وی ادامه داد: با توجه به جنس زمین و وضعیت نفوذناپدیری خاک منطقه و وجود زیرساخت تصفیه خانه سعی داریم عملیات تکمیلی اجرای شبکه فاضلاب در شهر بن را به سرانجام برسانیم.

کریمی اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل شبکه فاضلاب در بن را 500 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: لوله های پیش بینی شده در این طرح 200 و 250 میلی متر و از جنس پلی اتیلن کاروگیت است و  هم اکنون نیز 2 پیمانکار در شهر بن مشغول اجرای شبکه فاضلاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل شبکه فاضلاب شهر بِن نیازمند 500 میلیارد ریال اعتبار است

تکمیل شبکه فاضلاب شهر بِن نیازمند 500 میلیارد ریال اعتبار است