مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-22سياسي

اجرای طرح کاداستر در بیش از 95 درصد اراضی ملی خلیل آباد به پایان رسید


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد گفت: اجرای طرح کاداستر در بیش از 95 درصد اراضی ملی شهرستان خلیل آباد به پایان رسیده است.

- حمید ترابی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اجرای طرح کاداستر در بیش از 95 درصد از اراضی ملی شهرستان خلیل آباد در راستای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اتمام کاداستر به پایان رسید.

وی افزود: تاکنون برای 90 پلاک در اراضی ملی شهرستان سند مالکیت تک برگ (کاداستر) صادر شده که 95 درصد از اراضی ملی شهرستان به مقدار 120 هزار هکتار را شامل می شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد، عنوان کرد: در طرح کاداستر به منظور تثبیت مالکیت دولتی و ارائه اسناد تک برگی نتایج تصویربرداری هوایی و زمینی با جزییات کامل در اختیار اداره ثبت اسناد و املاک قرار می گیرد.

ترابی با اشاره به مزایای اجرای طرح حدنگاری گفت: حدنگاری باعث رفع اختلافات اراضی بین مردم با دولت و تعیین حدود و ثغور اراضی ملی شده و دخل و تصرف در اراضی ملی را کاهش می دهد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: با تلاش اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان در سامانه کاداستر ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاداستر در بیش از 95 درصد اراضی ملی خلیل آباد به پایان رسید

اجرای طرح کاداستر در بیش از 95 درصد اراضی ملی خلیل آباد به پایان رسید