مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 22:002023-10-12اجتماعي

ریزش سنگ در جاده لونک سیاهکل/ مسدود بودن تمامی پل های آبنما در گیلان


بارش شدید باران در ساعات گذشته منجر به ریزش سنگ در بخش لونک شهرستان سیاهکل شد که به گفته امیر مرادی مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان، فورا تیم های واکنش سریع و امدادی وارد عمل شده و به جاده، - طغیان رودخانه ها در چند شهرستان گیلان آن طور که محمد دادرس مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان می گوید این شرایط تا اواسط روز جمعه در مناطق مختلف استان وجود داشته که این بارش ها برای مناطق غربی و کوهستانی استان با شدت بیشتری همراه خواهد بود.

میزان شدت بارش باران در گیلان در چند ساعت گذشته به حدی بود که برخی از رودخانه های استان در شهرستان های فومن، املش، اسالم و لات لیل شده و در حال سیلابی شدن است ولی به گفته امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان تاکنون طغیان رودخانه ها به هیچ شهر و پلی آسیب نزده و تمامی فرمانداران در آماده باش کامل هستند.

مسدود شدن مسیرهای منتهی به آبنماهای گیلان آنطور که مرادی می گوید با توجه به ادامه بارش ها در ساعات آینده به فرمانداران دستور داده شده است تا تمامی پل آبنما در شهرستان های گیلان برای حفظ جان مردم و عدم تردد خودرو در آن مسیر بسته شده است.

بارش شدید باران در ساعات گذشته منجر به ریزش سنگ در بخش لونک شهرستان سیاهکل شد که بر او گفته های امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان فورا تیم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش سنگ در جاده لونک سیاهکل/ مسدود بودن تمامی پل های آبنما در گیلان

ریزش سنگ در جاده لونک سیاهکل/ مسدود بودن تمامی پل های آبنما در گیلان