مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-10سياسي

پیش بینی ایجاد 30 هزار شرکت دانش بنیان در برنامه هفتم توسعه


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در برنامه هفتم پیش بینی کرده ایم 30 هزار شرکت دانش بنیان شکل بگیرد، همچنین در کمیسیون آموزش زنجیره تامین آموزش رتبه بندی معلمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علیرضا منادی سفیدان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در آیین گرامیداشت سی ودومین سال تأسیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی به بحث مهارت محوری در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: مهارت درواقع پروژه دانشگاه علمی کاربردی است و آدم های مهمی تحویل جامعه می دهد.

  وی افزود: ما در نظام دانشگاه ها و آموزش عالی دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند و می خواهند وارد بازار کار شوند، به مهارت نیاز دارند.

هر مهارتی مهم است و بستگی به شانس آن دانشجو دارد که در کنار کدام استاد و با چه انگیزه هایی، مشاغلی و ابزار و تجهیزاتی آموزش دیده است.

  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ایجاد دانشگاه علمی کاربردی، کار بسیار خوبی بوده و ورودی های امسال چیزی حدود 103 هزار دانشجو است و این خبر بسیار خوبی است و امیدواریم دانشگاه روز به روز رونق پیدا کند.

  منادی به برنامه های پنج ساله هفتم توسعه اشاره کرد و گفت: در این برنامه دو نکته را مدنظر قرار داده ایم که در طول برنامه،باید 30 درصد آموزش عالی و 50 درصد رویکردهای آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ایجاد 30 هزار شرکت دانش بنیان در برنامه هفتم توسعه

پیش بینی ایجاد 30 هزار شرکت دانش بنیان در برنامه هفتم توسعه