مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 18:252023-10-07اقتصادي

14 طرح هادی روستایی خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته روستا و عشایر در استان 14 طرح هادی روستایی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از درمیان، همزمان با اولین روز از هفته روستا و عشایر، طی مراسمی با حضور فرماندار درمیان، مدیرکل و معاون مسکن شهری بنیاد مسکن نقلاب اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان استانی و محلی طرح هادی روستاهای فیض آباد و رجنوک این شهرستان به بهره برداری رسید.

قاسم تنها، مدیرکل بنیاد مسکن استان در جمع اهالی روستای رجنوک حجم کار انجام شده در دو روستای فیض آباد و رجنوک را 9 هزار و 300 مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر با مشارکت بنیاد علوی و دهیاری ها  اعلام کرد.

وی گفت: به مناسبت هفته روستا و عشایر 14 طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره برداری می رسد و جمعیتی بالغ برهفت هزار و 200 نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: شاخص اجرای طرح هادی در استان 75/27 درصد است و این در حالی ست که متوسط شاخص اجرای طرح هادی در کشور 62 درصد است.

مهدی فرجامی فرد، فرماندار درمیان نیز در این آیین ضمن ابراز خرسندی از تغییر چهره روستاها طی دوسال اخیر با اجرای طرح نهضت آسفالت معابر روستایی، مردم را به مقاوم سازی منازل فرسوده و غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 طرح هادی روستایی خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

14 طرح هادی روستایی خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد