مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-21سياسي

استاندار اصفهان: سازمان بازرسی به پروژه های تأمین آب ورود کند


استاندار اصفهان با اشاره به مشکلات تأمین آب به عنوان بزرگترین مشکل استان گفت: از چند دهه گذشته خطوط انتقال آب از اصفهان به سایر استان ها اجرا شد و همان دستوری که انتقال آب را مقرر کرد جایگزینی آب برای اصفهان را نیز مقرر کرده بود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در آیین تودیع و معارفه رییس منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان ضمن تسلیت شهادت مظلومانه مردم فلسطین و غزه در حملات بی رحمانه رژیم صهیونسیتی، گفت: از خداوند متعال درخواست می کنیم این جنایات هولناک را بی پاسخ نگذارد و در همین دنیا جنایتکاران را به سزای اعمال مجرمانه خود برساند.

وی ادامه داد: اینگونه اتفاقات با وجود همه تلخی ها سبب اتحاد بیشتر میان امت اسلامی شده و شرایطی را فراهم کرده تا نگاه و صدای واحدی در کشورهای اسلامی و هر کجا که ذره ای از انسانیت وجود دارد هویدا و نمایان شود.

استاندار اصفهان با اشاره به آیه اول و دوم سوره ملک، بیان کرد: این دو آیه به حکایت و مرگ و زندگی اشاره دارد و من تصور می کنم مدیریت نیز به همین دوره مرگ و زندگی بی شباهت نیست.

مرتضوی اظهار کرد: روزی حکمی به دست ما می دهند تا مسئولیتی را در قبال مردم بپذیریم در مقابل زمان سنج پایان مسئولیت نیز آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: سازمان بازرسی به پروژه های تأمین آب ورود کند

استاندار اصفهان: سازمان بازرسی به پروژه های تأمین آب ورود کند